Zboží k nám můžete zaslat i případně doručit osobně na adresu: Ropkova 51, 570 01 Litomyšl.
vadu, kterou mělo zboží v době převzetí a z toho důvodu byla sjednána sleva z kupní ceny.
vada vznikla na zboží opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
vada byla způsobena Vámi a vznikla nesprávným skladováním, nesprávnou údržbou, Vaším mechanickým poškozením, to vše v podmínkách, které neodpovídají svou teplotou, prašností, vlhkostí, jinými vlivy prostředí a je takto přímo námi nebo výrobcem určeno (zpravidla na příbalovém letáku / etiketě zboží) nebo to vyplývá z právních předpisů.
vadu u zboží, které bylo zákazníkem upraveno a vznikla-li vada v důsledku této úpravy - například vlastní opravy produktu
používáním zboží v nevhodných podmínkách, které neodpovídají svou teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno, anebo vyplývá z právních předpisů.
vada vznikla v důsledku vnější události mimo náš vliv (např. živelná událost).
Při převzetí zboží zkontrolujte a přesvědčte se o jeho vlastnostech (zejména zda jste obdrželi správný druh zboží, zda má zboží ujednanou jakost, zda zboží ve svém balení obsahuje vše, co obsahovat má.
Zkontrolujte obal před převzetím zboží od přepravce, především neporušenost obalu. Převzetím zásilky potvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných vad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo přepravci a sepište zápis o škodě. Zásilku si ponechá doručovatel.
Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno až po rozbalení balíčku, informujte nás nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky. Pokud nám reklamaci oznámíte třetí a následující den od převzetí zásilky, nebude s velkou pravděpodobností taková reklamace uznána přepravcem a my máme nárok tyto škody po vás vymáhat.
Ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží Vám garantujeme právo odstoupit od kupní smlouvy nebo zboží vyměnit za jiné. Zboží je ale v takovém případě nutné vrátit zpět nepoškozené, případně v zapečetěném či hygienickém obalu. Jinak odpovídáte za snížení hodnoty zboží a/nebo hrozí, že vám právo na odstoupení nevznikne. Pokud jste zboží již rozbalili a při jednom z prvních použití zjistili vadu, doporučujeme jako nejvhodnější postup zboží reklamovat.
Práva zákazníka vyplývající ze zákona nejsou tímto reklamačním řádem dotčena a jsou určena pouze spotřebitelům.
Reklamační řád je platný od 1. září 2025.