Košík
Zavřít
K dopravě zdarma chybí 5 000 Kč.
Mezisoučet
0 Kč

Zboží k nám můžete zaslat i případně doručit osobně na adresu: Ropkova 51, 570 01 Litomyšl.

 

 

 

​​​​​​​V jakých situacích nebude reklamace uznána

  1. vadu, kterou mělo zboží v době převzetí a z toho důvodu byla sjednána sleva z kupní ceny.

  2. vada vznikla na zboží opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

  3. vada byla způsobena Vámi a vznikla nesprávným skladováním, nesprávnou údržbou, Vaším mechanickým poškozením, to vše v podmínkách, které neodpovídají svou teplotou, prašností, vlhkostí, jinými vlivy prostředí a je takto přímo námi nebo výrobcem určeno (zpravidla na příbalovém letáku / etiketě zboží) nebo to vyplývá z právních předpisů.

  4. vadu u zboží, které bylo zákazníkem upraveno a vznikla-li vada v důsledku této úpravy - například vlastní opravy produktu

  5. používáním zboží v nevhodných podmínkách, které neodpovídají svou teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno, anebo vyplývá z právních předpisů.

  6. vada vznikla v důsledku vnější události mimo náš vliv (např. živelná událost).

Pozor při převzetí zboží od dopravce

Při převzetí zboží zkontrolujte a přesvědčte se o jeho vlastnostech (zejména zda jste obdrželi správný druh zboží, zda má zboží ujednanou jakost, zda zboží ve svém balení obsahuje vše, co obsahovat má. 

  1. Zkontrolujte obal před převzetím zboží od přepravce, především neporušenost obalu. Převzetím zásilky potvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných vad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo přepravci a sepište zápis o škodě. Zásilku si ponechá doručovatel. 

  2. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno až po rozbalení balíčku, informujte nás nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky. Pokud nám reklamaci oznámíte třetí a následující den od převzetí zásilky, nebude s velkou pravděpodobností taková reklamace uznána přepravcem a my máme nárok tyto škody po vás vymáhat.

Výměna nesprávného zboží oproti objednávce

Pokud jste obdrželi špatně zaslané zboží, nesprávné množství či jiné barevné provedení, případně úplně jiné zboží, které jste si neobjednali apod., kontaktujte nás do 2 pracovních dní e-mailem nebo telefonicky, abychom se dohodli na dodání správného produktu a množství.

Zjištění vady zboží ve lhůtě 14 dnů od převzetí

Ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží Vám garantujeme právo odstoupit od kupní smlouvy nebo zboží vyměnit za jiné. Zboží je ale v takovém případě nutné vrátit zpět nepoškozené, případně v zapečetěném či hygienickém obalu. Jinak odpovídáte za snížení hodnoty zboží a/nebo hrozí, že vám právo na odstoupení nevznikne. Pokud jste zboží již rozbalili a při jednom z prvních použití zjistili vadu, doporučujeme jako nejvhodnější postup zboží reklamovat. 

Práva zákazníka vyplývající ze zákona nejsou tímto reklamačním řádem dotčena a jsou určena pouze spotřebitelům.

 

Reklamační řád je platný od 1. září 2025.

Tyto stránky využívají cookies
Cookies používáme, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek, a tak i vaši pozitivní zkušenost při návštěvě. Svá nastavení cookies můžete později kdykoliv změnit. Další informace o cookies
Nastavení
Na této stránce můžete nastavit souhlas pro jednotlivé účely generování a využívání souborů cookies. Další informace o cookies.
Zajišťují, že tyto stránky fungují správně a bezpečně na všech zařízeních.
Analytické cookies nám pomáhají sledovat návštěvnost a informovat o tom, jak návštěvníci využívají tuto webovou stránku v průběhu jejich návštěvy.
Tyto cookies nám pomáhají, abychom vám ukazovali na internetu takovou reklamu, která by se vám mohla líbit a bude pro vás užitečná. Zároveň vám tyto cookies umožní využít nástroje pro komunikaci v reálném čase (online chat).